?

Log in

No account? Create an account
Artsy me - by Micha

Yet Another



[ABOUT YOU]
Your full name:: Andrea Vila Nova Coelho
Age:: 19
Height:: 5'10"
Natural hair color:: dark brown
Eye color:: brown
Number of siblings:: 0
Glasses/contacts?:: neither
Piercings:: just earrings
Tattoos:: just the one
Braces?:: used to, not anymore

[FAVORITE]
Color:: black and blue
Band:: too many to count, punk rock, alternative, gothic, emo, mostly
Song:: right now i can't get Fake Plastic Trees by Radiohead out of my head
Stuffed animal:: Twenty-five. that's his name. no, really
Video game:: meh.
TV show:: Buffy/Angel
Movie:: pirates of the caribbean, the matrix, anything monty python...
Book:: that's a toughie
Food:: italian or fast food
Game on a cell phone:: must preserve battery for SMSing
CD cover:: kazaa rocks
Flower:: violets
Scent:: vanilla / sandalwood
Animal:: puppies!! kitties!! mouseys!! anything cuddly
Comic book:: do webcomics count? read S*P!!
Cereal:: bleh
Website:: the ferrett's journal
Cartoon:: pinky and the brain! =D

[DO YOU]
Play an instrument?:: piano/keyboard, the flute (kind of) and i started learning guitar, but my fingers got all sore =/
Watch TV more than 60 hours a week?:: i can't remember the last time i turned it on, except to watch dvds
Like to sing?:: love to, unfortunately, i suck
Have a job?:: an internship, yeah
Have a cell phone?:: yup. just bought a new one last week
Like to play sports?:: hell, no
Have a boyfriend/girlfriend?:: ah do
Have a crush on someone?:: heh. kinda past that now
Live somewhere NOT in the United States?:: i'm brazilian
Have more than 5 TVs in your house?:: no, 3, actually
Have any special talents/skills?:: erm...
Exercise daily?:: nops. i should, though. i'm getting old too early
Like school?:: i think so

[CAN YOU]
Sing the alphabet backwards?:: no o.O
Stand on your tip toes without wearing shoes?:: can't everyone?
Speak any other languages?:: portuguese, english (duh), lil bit of french and i understand spanish & latin languages if spoken slowly/clearly (that all just sounds so cool)
Go a day without food?:: yup
Stay up for more than 24 hours?:: with enough pepsi and/or sugar...
Read music, not just tabs?:: erm... wha..?
Roll your tongue?:: yup
Eat a whole pizza?:: no =/ unless you mean one of those small ones =b i didn't think so

[HAVE YOU EVER]
Snuck out of the house?:: yup
Cried to get out of trouble?:: once or twice...
Gotten lost in your city?:: all the time. ok, not as much anymore, but i still occasionally have no idea where the hell i am
Seen a shooting star?:: yup
Been to any other countries besides the united states?:: i live in brazil!! been to the USofA, canada, greece and turkey (just that one city, but still...)
Had a serious surgery?:: no, thank god
Stolen something important to someone else?:: nop
Gone out in public in your pajamas?:: yeah lol
Cried over a girl?:: over... being mad at her? yeah
Cried over a boy?:: sheesh
Kissed a random stranger?:: lol no
Hugged a random stranger?:: nop
Been in a fist fight?:: sorta not really
Been arrested?:: not yet =b
Done drugs?:: no
Had alcohol?:: teehee
Laughed and had milk come out of your nose?:: nop
Pushed all the buttons on an elevator?:: weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gone to school only to find you had the day off because of a holiday/etc?:: i loved when that happened
Swore at your parents?:: nop
Been to warped tour?:: nop
Kicked a guy where it hurts?:: nop
Been in love?:: yup
Been close to love?:: heh, yeah
Been to a casino?:: no
Had a water balloon fight in winter?:: not in winter, no
Drank a whole gallon of milk in one hour?:: eeek no
Made homemade muffins?:: no
Bitten someone?:: erm...
Been to Disneyland/Disneyworld?:: ew, no
More than 5 times?:: no
Been to Niagara Falls?:: yup. very pretty (the canadian side is better!!!!)

[FRIENDSHIP]
How many friends do you have?:: a few. enough, if i get to keep them
Do you have a best friend?:: my bf. my ex used to be really close, but hey...
Have you ever liked one of your friends?:: lol
Do you have more guy friends or more girl friends?:: guy friends, definitely
Have you ever lost a friend?:: too many
Have you ever gone to an amusement park with a friend?:: yup
Whats an inside joke between you and a friend?:: =b
Have you ever gotten in a big argument with a friend?:: yeah, who hasn't?
Whats the nicest thing you've ever done for a friend?:: i dunno. ask them
Whats the nicest thing a friend has ever done for you?:: the time my friends from canada gave me that scrapbook comes to mind
Do you miss any of your old friends?:: all the time
What friend have you known the longest?:: hard to keep track, really. i met stephen 10 years ago, but we weren't really friends until just one year ago, my friends from canada are from 5 years ago, but now we only talk online, that sucks, and my friends from here are 2yrs or less... i have to say mom, 19+ years...

Comments

Stephens will one day rule the world.
I don't really have a problem with that. Then I'll have friends in high places ;-)
Well.. If we can ever stop drinking... Maybe..
Lol!! The rest of the world has hope, then =b